Walkenergie edzés

Walkenergie edzés: csoportos gyaloglópados edzés, edzői irányítással!

A csoportos fitness edzések közül a GYALOGLÁS a messze leghatékonyabb zsírégető tréning, valamint az egész testre kiterjedően, igen hatékony alak formáló is egyben.

Miért jó gyalogolni ? Többek között:

  • Erősíti a szívet és az érrendszert
  • Javítja a tüdő és légzés hatékonyságát
  • Növeli az izom tömeget és izom erőt
  • Leghatékonyabb zsírégető módszer
  • Növeli a csont sűrűségét
  • Oldja a stresszt
  • A legkevésbé sérülés veszélyes sport

 

A Walkenergie gyaloglópagok mechanikusak, egy ellenállás szabályozóval rendelkeznek, mellyel az edzés intenzitását tudjuk fokozni. A gyalogló padon végezhető feladatok úgy vannak össze állítva, hogy azok MINDENKI számára elvégezhetőek legyenek .

Kortól, nemtől, testsúlytól, sőt edzettségi állapottól független!

A Walkenergie órát épp úgy végezheti várandós kismama illetve olyan szemely aki porckopással vagy esetleg ízületi problémákkal küszködik .

Akar kezdőként is bármelyik Walkenergie edzésre be lehet csatlakozni.

Az óra mint minden óra bemelegitéssel kezdődik, természetesen a Walkenergie gyaloglopadon, ezután  45-50 perc gyaloglás következik különböző intenzitású gyakorlatokkal, ami egy kellemes elfáradást fog eredményezni számunkra. Fontos ! A vendég már az első Walkenergie edzésén elsajátítja a helyes testtartást, illetve a helyes lepestechnikat! Az óra végét has izom erősítéssel és nyújtással zárjuk.

A Walkenergie program segítségével a gyaloglás mint edzés módszer, egész évben   Végezhető a teremben, edzői irányítással, zenére, jó hangulatban, változatos élmény gazdag órák keretein belül.

Walkenergie edzés oktatóink